dilluns, 8 de març del 2010

SI, SI, SI, EL CAMETES Nº 1 DEL RANKING A LA MARINA !!!

bó, després de la primera cursa del CIRCUIT A PEU DE LA MARINA 2010 a Xàbia, el CAMETES obté la màxima puntuació per davant del Benidorm.... hem de continuar així!!! que la marina es nostra aquest any també!!
DONAR L'ENHORABONA A TOTS ELS MEMBRES DEL CLUB, tant els que hagen puntuat com els que no ho han fet (com jo...pero perque no vullc, que sino...jajaja). bueno desitjar-vos sort la setmana que ve a Gata i com diu al presi quan menja magdalenes  "A TOOOOOPEEEEEEEEEEE".

4 comentaris:

  1. Aixo no ha fet mes que començar, anem a per totes, i recordeu que igual important es puntuar, com restar punt als altres equips arribant davant d'ells. Aixina que tots i totes a entrenar com si s'acabara el mon.

    ResponElimina
  2. Xeee, ací ja no escriu ningú res? Esteu tots concentrats entrenant i au...!!!
    A vore si s'anima el blog este.
    Adeu!!

    ResponElimina
  3. Che tu en tanta carrera ma entrat un fam.....no sopem?.

    ResponElimina
  4. Menys mal que el Jaume té una miqueta de trellat!!!! Jo ja ho vaig dir i no va contestar ningú, encara que hi ha 3 o 4 que si que s'apunten segur a la sopaeta. Ara, jo vaig dir que em vindria be la setmana que ve, xò m'ha ixit un compromís, a partir de l'altra quan vullgueu, i si algú vol vindre que diga algo. Hem de celebrar que de moment anem primers de la Marina!! Està bé que entreneu fort, xò un progresiu algún dissabte per la nit no ve malament, jajaja!!!

    ResponElimina