dimarts, 4 de maig del 2010

XIV VOLTA A PEU A GATA

Després d'un temps de no escriurer res al blog, m'ha  passat pel cap resumir un poc les curses i per tant començaré per la de gata...no soc cap experta en les curses populars perque com ja sabeu fa poc que em dedique a aquest esport, però he de comentar que aquest any he tingut millor experiència que l'any passat ja que la primera vegada que la vaig fer estava lesionada...pujaetes,pujaetes, i pujaetes...pareix que no pero es un cursa que crema una miketa i sobre tot si estás igual que estic jo...pero com el nostre club es el millor de la marina vos envie un enllaç per a que pogueu veurer el temps de tots els atletes del club i per tant comprovar lo forts que estan alguns....ENHORABONA  A TOTS CAMPIONS i dir que el C.A. CAMETES SPAT continua tinguent el TÍTOL DE PRIMER DEL CIRCUIT DE LA MARINA....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada