dimarts, 4 de maig del 2010

IV VOLTA A PEU EL VERGER

El canvi del circuit d'enguany, ha fet que molta gent que ja havia participat en aquesta cursa diguera que es molt mes divertida, encara que jo pense que de totes maneres el cami del cementiri es super recte i super llarg també...nose si es perque jo estava feta pols o que...peró també em va pareixer un poc avorrit, menys mal que el Noel va estar al meu costat durant tota la cursa i li ho agraisc molt, sino no havera baixat de temps...jejeje tinc que dir-ho xe!! per fi vaig baixar de 4'50...jajaja. Bueno com sempre vos deixe l'enllaç per a que veieu les classificacions del club i tornar a recordar que hem sigut el club amb mes puntuació de la cursa de El Verger i cada vegada sentim més aprop el sabor de la victòria...jajaja ( esuqe hui estic inspirà!)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada