dimarts, 4 de maig del 2010

VIII VOLTA A PEU A TEULADA

quin gust de vorer com corregueu que vaig tindrer xe!! si algú es va pensar que volia lliurar-me-la es un mal pensat perque diumenge vaig debutar a la cursa de la dona de gandia...perque el cametes ha d'estar present en la majoria de curses possibles i he de dir que no em va eixir com m'esperava ( alguns ja sabeu que va passar...jajaja) pero bó torne a comentar la de teulada ja que la vaig poder veurer desde la tribuna! Al carlos va arribar mort, al juan també, al presi anava riguent-se cara meta, al david no el vaig poder veurer de lo emocionat i de lo fort que anava pensant en que el juan el tenia devant, al bombet va passar com un llamp en eixes passetes que fà ell quan corre, al j.angel. feia careta de sobraillo una miketa pero nose...pero bueno de totes maneres vau estar super bé tots, ENHORABONA DE NOU i que gust de vore-vos patir a tots i jo prenint el solet darrere la valla..perque mira que feia calor!! recordar que continuem siguent els primers del circuit!! ANIMS QUE  JA S'ACOSTA LA DE PEDREGUER!!

2 comentaris:

  1. Caram Paula, li has canviat la cara al blog. Ja feia falta, que ja ningú deia res per ací...i a vore si al menys en som 10 a la cursa del poble per a poder puntuar i disfrutar després amb el soparot. Carlos, este dissabte porta una camisa de gore-tex i aixina no estaràs tot l'any queixan-te per un glopet que et deguera caura damunt. Salut a tots.

    ResponElimina
  2. menos mal que algú escriuuu!! si que es veritat, tenia falta ja d'una bona actualització. penjare alguna foto de les curses per a complementar, pero quan internet vaj aun poc mes ràpid que sino puc morir-me...jajaja. va carlos que enguany etregalaré una medalla jo...si aixó...jaja

    ResponElimina